Lisszabon – Utazási napló 7.-12. nap

posted in: Hirek | 0

• 7. nap – Egynapos kirándulás Belém városrészére, ahol a híres Belém torony és a Szent Jeromos kolostor található. Szintén ebben a kerületben van a Padrão dos Descobrimentos emlékmű, mely azt a helyet jelzi, ahonnan Vasco de Gama indiai felfedezőútjára indult.
  • 8. nap – Egynapos buszos kirándulás, mely során több helyre is ellátogattunk. Az első megálló a Krisztus Király szobra volt, ahonnan panoramikus kilátás nyílik a városra és az Április 25. hídra. Innen indultunk tovább Sintrába, ahol a sok színben pompázó Pena Palotát látogattuk meg. A következő úticél Cabo da Roca volt, mely Európa legnyugatibb pontja. Emberi erőt megpróbáltató szélben csodáltuk az Atlanti-óceánt és sziklás partját. A következő látnivaló szintén az óceán partján volt: a Boca do Inferno természetes hidat csodálhattuk meg. A hazafele vezető úton még egyszer megálltunk az óceán partján Cascais-ban a Guincho parton, amely a vízi sportok kedvence, viszont úszásra nem alkalmas.
  • 9. nap – A focirajongók várva várt napja volt ez, ugyanis a Benfica stadiont és a benne levő múzeumot látogattuk végig. A múzeum szimulátorai és felszereltsége a foci iránt kevésbé érdeklődőket is elbűvölte. Volt szerencsénk a kabala sasok edzését is végignézni. Délután az óceán parton sétáltunk.
  • 10. nap – Az állatkertet látogattuk meg, ahol a telekabinnal madártávlatból is körbenézhettünk. Délután a VII. Eduárd parkban sétáltunk.
  • 11. nap – Egész napos gyakorlati nap a CENFIM oktatási központban.
  • 12. nap – Gyakorlat CNC gépeken a CENFIM oktatási központ egy másik épületében.