Montijo – Jurnal de călătorie zilele 8.-14.

posted in: Noutati | 0

• Ziua a 8-a: După o odihnă bună de la excursia minunată din weekend ne-am reîntors la practică. După amiază am plimbat prin oraș.
  • Ziua a 9-a: Zi de practică. După amiază urma o plimbare la alegere între străzile înguste ale orașului. Băieții s-au dus la fotbal, fetele la un shopping.
  • Ziua a 10-a: Zi de practică.Călătorie la orașul din apropiere La Setubal unde elevii noștrii admirau străduleții vechi al orașului.
  • Ziua a 11-a:Zi de practică .Călătorie cu autocarul până la plaja Figueirinha (Praia da Figueirinha) din apropiere care este un loc unic pentru scăldat și pentru activități în aer liber lângă Pacificul Atlantic.
  • Ziua a 12-a: Zi de practică. După prânz aveam activitate liberă. Băieții au ieșit la fotbal, iar fetele la o plimbare în apropiere cu însoțitorii.
  • Ziua a 13-a: Excursie cu autocarul. Am luat drumul spre Lisabona și la început am vizitat Muzeul Național al Trăsurilor care adăposteşte o colecţie unică de trăsuri regale (şi de accesorii conexe: uniforme, îmbrăcăminte, atelaje) ce datează din epoca modernă (între secolul al XVII-lea şi secolul al XIX-lea) după care am intrat și în Muzeul Maritim unde este expusă o colecţie impresionantă de aproximativ 17000 de piese (machete de nave, hărţi vechi, ambarcaţiuni, instrumente de navigat, hărţi maritime, picturi şi chiar şi descoperiri arheologice relative la domeniu).După muzee am luat drumul spre Monumentul Descoperirilor care atrage atenţia prin cele 34 de statui care decorează ambele laturi. În sfârșit am fost călăuziți în centrul vechi al orașului Lisabona pe Piața Rossio unde de se află o statuie înaltă de 27 de metri ce îl redă pe Dom Pedro IV,
    (rege al Portugaliei, cât şi Împărat al Braziliei).
  • Ziua a 14-a: Excursie cu autocarul. La a doua zi al excursiei am revenit în Lisabona unde am început admirările prin vizitarea Palatului Naţional Ajuda care este o splendidă bijuterie arhitecturală neoclasică , situată în districtul Belem, în imediata vecinătate a Mănăstirii Jeronimos şi a Turnului Belem. Am luat drumul spre capătul Lumii “Cabo da Roca” în cel mai vestic punct al Europei de unde admiram priveliștea unică oferită de natură.De la capătul lumii imediat am ajuns la Gura Infernului numit “Boca du Inferno” unde stâncile sunt bătute de furia valurilor oceanului.La final am vizitat Orașul Cascais care este un loc în care clasele superioare petrec vara, precum și o destinație turistică perfectă datorită apropierii de Lisabona.